Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14044
Title: Формування маркетингової стратегії в діяльності підприємства
Authors: Сиволоб К. А.
Keywords: стратегія
маркетинг
прибуток
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Сиволоб К.А. Формування маркетингової стратегії в діяльності підприємства / К.А. Сиволоб // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених та студентів, м. Харків, 22 квітня 2016 року. – Х. : Вид-во «НТМТ», 2016 – С. 758 – 763.
Abstract: Розглядаються проблеми формування маркетингової стратегії підприємства. Робляться висновки про важливість визначення маркетингової стратегії в діяльності підприємства.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14044
Appears in Collections:Статті студентів (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сиволоб_тезисы.pdf239,62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.