Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14155
Title: Этика бизнеса : учебное пособие. Ч. 2
Other Titles: Етика бізнесу : навчальний посібник. Ч. 2
Business Ethics : textbook. Part 2
Authors: Седова Л. Н.
Лепейко Т. И.
Авраменко Е. В.
Сорокина А. С.
Сєдова Л. М.
Лепейко Т. І.
Авраменко О. В.
Сорокіна А. С.
Syedova L. M.
Lepeyko T. I.
Avramenko O. V.
Sorokina A. S.
Keywords: этика
бизнес
коммуникация
деловые контакты
дистанционное общение
етика
бізнес
комунікація
ділові контакти
дистанційне спілкування
ethics
business
communication
business contacts
distance communications
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЭУ им. С. Кузнеца
Citation: Этика бизнеса : учебное пособие. Ч. 2 / Л. Н. Седова, Т. И. Лепейко, Е. В. Авраменко, А. С. Сорокина. – Х. : ХНЭУ им. С. Кузнеца, 2015. – 456 с. (Рус. яз.)
Abstract: Адресовано тем, кто стремится гармонизировать свои отношения не только с партнерами, но и с окружающим миром. В работе представлены разновидности этики, а также взаимозависимость этики и бизнеса. Рассмотрены принципы этики деловых контактов, вербальной коммуникации и этики дистанционного общения. Как научные исследования, так и практический опыт свидетельствуют, что систематическое и глубокое изучение этических аспектов бизнеса является необходимым звеном в практике всех специалистов, стремящихся к эффективному взаимодействию. Рекомендовано студентам, аспирантам и практическим специалистам.
Адресовано тим, хто прагне гармонізувати свої відносини не лише з партнерами, але й із навколишнім світом. У роботі наведено різновиди етики, а також взаємозалежність етики та бізнесу. Розглянуто принципи етики ділових контактів, вербальної комунікації та етики дистанційного спілкування. Як наукові дослідження, так і практичний досвід свідчать, що систематичне і глибоке вивчення етичних аспектів бізнесу є необхідною ланкою у практиці всіх спеціалістів, які прагнуть до ефективної взаємодії. Рекомендовано студентам, аспірантам і практичним спеціалістам.
Addressed to those who strive to harmonize their relations both with partners and the world around. The work describes various types of ethics, as well as interdependence of ethics and business. The principles of business contact ethics, verbal communication and distance communication ethics have been discussed. Both research and practice testify that systemic and comprehensive study of ethical aspects of business is a necessity for practical activity of all professionals striving for efficient cooperation. Recommended for students, postgraduate students and practical experts.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14155
Appears in Collections:Навчальні видання (МБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.