Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14478
Title: | Формування сталого професійного розвитку працівників |
Authors: | Маркова Н. С. |
Keywords: | сталий професійний розвиток працівників професійне навчання зовнішнє середовище колектив підприємства економіка підприємства чинники внутрішнього та зовнішнього середовища можливості сталого професійного розвитку |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Маркова Н. С. Формування сталого професійного розвитку працівників / Н. С. Маркова // Вісник Одеського національного університету. – 2016. – Вип. 1 – Т. 21. – С. 175 – 180. – (Серія «Економіка»). |
Abstract: | Визначено і досліджено процес формування сталого професійного розвитку працівників. Подано авторську інтерпретацію поняттю «сталий професійний розвиток працівників», яке запропоновано розуміти як процес встановлення балансу між потребами підприємства й окремого працівника у професійному розвитку з врахуванням стратегічних інтересів кожного. У роботі запропоновано розглядати сталий професійний розвиток як взаємозв’язок елементів, які корелюють із тими складовими, що формують сталий економічний розвиток суспільства: зовнішнє середовище, колектив та економіка підприємства. Виявлено сутнісні риси сталого професійного розвитку працівників підприємства. Визначено впливові чинники сталого професійного розвитку, які запропоновано розподіляти на внутрішні (інноваційно-технологічні, організаційно-управлінські, соціально-психологічні, фінансово-економічні) та зовнішні (політико-правові, економічні, інноваційні, глобалізаційно-інтеграційні). Особливу увагу приділено питанню умов реалізації положень сталого професійного розвитку, що виникають в межах різних суб’єктів: окремого працівника, колективу, підприємства, зовнішніх контрагентів. |
URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14478 |
Appears in Collections: | Статті (СЕ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Маркова_Н.С..pdf | 312,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.