Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1451
Назва: КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ТА МЕТОДИ ЇЇ ОЦІНКИ
Автори: Чижов Д. Д.
Теми: конкурентоспроможність
конкурентоспроможність
показники
методика
оцінка конкурен¬тоспроможності продукції
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Чижов Д. Д. Конкурентоспроможність продукції та методи її оцінки / Д. Д. Чижов // Управління розвитком. - 2012. - №13. - С. 11-13
Короткий огляд (реферат): Розглянуто суть та значення конкурентоспроможності продукції підприємства в сучасних умовах. Також представлено показники та теоретико-методологічні основи оцінювання конкурентоспроможності продукції.
The nature and value of enterprise competitiveness in the modern world was conside¬red. The figures and theoretical-methodological bases evaluation competitiveness are also presented
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1451
Розташовується у зібраннях:№13



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.