Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14613
Назва: ПРИМЕНЕНИЕ МЕТОДИКИ РАЗВИТИЯ ДВИГАТЕЛЬНЫХ КАЧЕСТВ У СТУДЕНТОК ГРУППЫ ФИЗИЧЕСКОЙ РЕАБИЛИТАЦИИ
Інші назви: ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ У СТУДЕНТОК ГРУПИ ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ
Metod of motor qualities of student grups of physical rehabilitation
Автори: Собко И. Н.
Улаева Л. А.
Собко І. М.
Улаєва Л. О.
Sobko I. M.
Ulaeva L. A.
Теми: физическая реабилитация
студенты
фізична реабілітація
студенти
рухові якості
відео урок
physical rehabilitation
students
complex preparedness
video lesson
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Собко И. Н. ПРИМЕНЕНИЕ МЕТОДИКИ РАЗВИТИЯ ДВИГАТЕЛЬНЫХ КАЧЕСТВ У СТУДЕНТОК ГРУППЫ ФИЗИЧЕСКОЙ РЕАБИЛИТАЦИИ / И. Н. Собко, Л. А. Улаева, І. М. Собко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Вип. 139. Т. ІІ / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – C. 162-166. (Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт)
Короткий огляд (реферат): Разработана методика развития двигательных качеств студенток группы физической реабилитации, которая применялась в течение учебного года. В исследовании приняли участие 100 студенток. Главной особенностью методики является подбор таких комплексов упражнений, которые могут выполнять студенты, имеющие разные заболевания. Для развития каждого физического качества были предложены комплексы упражнений на все группы мышц и подвижные игры. Практическая часть учебного материала была визуализирована и представлена в форме видео уроков. У студентов формируется представления о качественном выполнении любого упражнения, повышается мотивация и познавательная активность, расширяются и углубляются знания и умения, я также есть возможность заниматься самостоятельной работой. После проведения эксперимента выявлено, достоверное улучшение результатов педагогического тестирования двигательных качеств экспериментальной группы по сравнению с контрольной.
Розроблено методику розвитку рухових якостей студенток групи фізичної реабілітації, яка застосовувалася протягом навчального року. У дослідженні взяли участь 100 студенток. Практична частина навчального матеріалу була візуалізована і представлена в формі відео уроків. Після проведення експерименту виявлено, достовірне поліпшення результатів педагогічного тестування рухових якостей експериментальної групи в порівнянні з контрольною.
The method of development of motor qualities of students physical rehabilitation group, which was used throughout the school year. The study involved 100 students. The main feature of the technique is the selection of a set of exercises that students can perform various diseases. For the development of each physical quality of exercises have been proposed for all muscle groups, and outdoor games. The practical part of the training material was visualized and presented in the form of video lessons. The students formed ideas about the qualitative performance of any exercise, increases motivation and cognitive activity, expand and deepen knowledge and skills, I also have the ability to engage in independent work. After the experiment revealed significant improvement in the results of pedagogical testing of motor characteristics of the experimental group compared with the control.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14613
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чернигов статья.pdf694,26 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.