Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14677
Title: Вибір нового ринку збуту та його вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства
Other Titles: Выбор нового рынка сбыта и его влияние на внешнеэкономическую деятельность предприятия
New market selection and its impact on enterprise foreign trade activity
Authors: Шестакова О. А.
Попова І. К.
Шестакова Е. А.
Попова И. К.
Shestakova O. A.
Popova I. K.
Keywords: зовнішньоекономічна діяльність
зовнішній ринок
ефективність зовнішньоекономічної діяльності
вибір нового ринку
внешнеэкономическая деятельность
внешний рынок
эффективность внешнеэкономической деятельности
выбор нового ринка
foreign activity
foreign market
efficiency of foreign activity
new market determination
Issue Date: 2016
Publisher: ФОП Лібуркіна
Citation: Шестакова O.A., Попова І.К. Вибір нового ринку збуту та його вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства / О. А. Шестакова, І. К. Попова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. Матеріали науково-практичної конференції 17 – 18 листопада 2016 р. – Харків: ФОП Лібуркіна Л.М., 2016. – С.394-397.
Abstract: Проаналізовано основні фактори які мають бути враховані підприємством при виході на новий ринок та чинники які вказують на його привабливість. Розкрито фактори впливу на ефективність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств при виборі нового ринку. Визначено основні напрямки підвищення зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів господарської діяльності при вибору зовнішнього ринку
Проанализированы основные факторы, которые должны учитываться предприятием при выходе на новый рынок и факторы, которые указывают на привлекательность рынка. Раскрыты факторы влияния на эффективность управления внешнеэкономической деятельностью предприятий при выходе на новый рынок. Определены основные направления повышения эффективности внешнеэкономической деятельности субъектов хозяйствования при выборе внешнего ринка
In the article, the core factors which should be taken into account during the new market determination and factors which point out the new market’s attractiveness were analyzed. Factors that influence the efficiency of foreign economic activity management in the enterprises were also revealed. The basic directions of improvement of the foreign economic activity in the enterprises were determined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14677
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Шестакова_Попова.pdf475,54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.