Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14882
Title: Визначення сутності маркетингового управління розвитком інститутів післядипломної педагогічної освіти
Authors: Кравченко Г. Ю.
Keywords: маркетинг
маркетинговий інструментарій
маркетингове управління розвитком
Issue Date: 2016
Citation: Кравченко Г. Ю. Визначення сутності маркетиногового управління розвитком інститутів післядипломної педагогічної освіти / Г. Ю. Кравченко / International Scientific Conference Economic without borders: Integration, Innovation, Cross-border cooperation: Conference Proceedings, August 26, 2016 / Kaunas: Baltija Publishing. – P. 155 – 158.
Abstract: У статті звернено увагу на особливості використання маркетингової стратегії в умовах навчального закладу, розглянуто роль освітнього маркетингу як механізму соціальної переорієнтації на ринкові відносини та побудові діяльності навчальних закладів; визначено специфічний інструментарій «маркетинг-мікс» для прийняття науково обґрунтованого управлінського рішення щодо управління розвитком навчального закладу.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14882
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кравченко Г.Ю. 3 статья.pdf260,59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.