Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1488
Title: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Лихолетов В. М.
Keywords: стратегія
інноваційна діяльність
критерії
продукція
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Лихолетов В.М. Формування стратегії оновлення продукції на підприємстві / В.М. Лихолетов // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 7 - 9
Abstract: Розглянуто доцільність формування стратегії оновлення продукції на підприємстві. Проаналізовано основні критерії, на основі яких формується стратегія оновлення продукції на підприємстві.
The feasibility of forming a strategy update products in the enterprise are considered. The main criteria by which to generate a strategy update products in the enterprise were analyzed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1488
Appears in Collections:№15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.