Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1497
Назва: ВЛИЯНИЕ ЦВЕТОВОГО ВОЗДЕЙСТВИЯ НА ПОВЕДЕНИЕ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
Автори: Сагайдакова О. С.
Теми: цвет
цветовое воздействие
цветопсихология рекламы
восприятие цвета
цветовой спектр
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Сагайдакова О.С. Влияние цветового воздействия на поведение потребителей / О.С. Сагайдакова // Управління розвитком. - 2012. - №13. - С. 26-29
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему впливу кольору на поведінку людини в умовах ринкової економіки. Визначено фактори, що впливають на сприйняття кольору та його інтерпретацію
The influence of color on behaviour of a person in conditions of a market economy was considered. It examines the factors that influence on the perception of color and its interpretation was determined
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1497
Розташовується у зібраннях:№ 13



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.