Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1532
Назва: ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Сітніков Ю. В.
Теми: інноваційний підхід
маркетинг
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Сітніков Ю.В. Інноваційний підхід до оцінки маркетингової діяльності на підприємстві / Ю.В. Сітніков // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 48 - 49
Короткий огляд (реферат): Розглянуто підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності на під¬приємстві. Запропоновано інноваційний підхід до оцінки маркетингової діяльності. Обґрунтовано необхідність застосування даного підходу на підприємстві з метою більш точної оцінки ефективності маркетингової діяльності та покращення фінансового стану підприємства.
Approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities in the enterprise are considered. An innovative approach to the evaluation of marketing activities are proposed. The necessity of applying this approach in the company to better assess the effectiveness of marketing activities and improve the financial situation are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1532
Розташовується у зібраннях:№15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.