Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1537
Название: ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ ВХІДНОГО МАРКЕТИНГУ
Авторы: Чернишова К. А.
Ключевые слова: вхідний маркетинг
вихідний маркетинг
пошукова оптимізація
кейс
Дата публикации: 2012
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Чернишова К.А. Особливості стратегії вхідного маркетингу / К.А. Чернишова // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 57 - 59
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто можливості підвищення ефективності маркетингових комунікацій за рахунок інтеграції стратегій вихідного та вхідного маркетингу.
The possibilities of increase an efficiency of marketings communications due to integration of outbound and inbound marketing strategies was considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1537
Располагается в коллекциях:№15

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Чернишова К.А. Особливості стратегії вхідного маркетингу.pdf395,91 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.