Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1537
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧернишова К. А.-
dc.date.accessioned2012-12-19T11:12:46Z-
dc.date.available2012-12-19T11:12:46Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧернишова К.А. Особливості стратегії вхідного маркетингу / К.А. Чернишова // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 57 - 59en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1537-
dc.description.abstractРозглянуто можливості підвищення ефективності маркетингових комунікацій за рахунок інтеграції стратегій вихідного та вхідного маркетингу.en_US
dc.description.abstractThe possibilities of increase an efficiency of marketings communications due to integration of outbound and inbound marketing strategies was considered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectвхідний маркетингen_US
dc.subjectвихідний маркетингen_US
dc.subjectпошукова оптимізаціяen_US
dc.subjectкейсen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ ВХІДНОГО МАРКЕТИНГУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК [004.738.1:658.8]:657.6en_US
Располагается в коллекциях:№15

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Чернишова К.А. Особливості стратегії вхідного маркетингу.pdf395,91 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.