Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1537
Назва: ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ ВХІДНОГО МАРКЕТИНГУ
Автори: Чернишова К. А.
Теми: вхідний маркетинг
вихідний маркетинг
пошукова оптимізація
кейс
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Чернишова К.А. Особливості стратегії вхідного маркетингу / К.А. Чернишова // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 57 - 59
Короткий огляд (реферат): Розглянуто можливості підвищення ефективності маркетингових комунікацій за рахунок інтеграції стратегій вихідного та вхідного маркетингу.
The possibilities of increase an efficiency of marketings communications due to integration of outbound and inbound marketing strategies was considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1537
Розташовується у зібраннях:№15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чернишова К.А. Особливості стратегії вхідного маркетингу.pdf395,91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.