Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1540
Название: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Войткевич О. О.
Ключевые слова: маркетинг
персонал
управління
маркетинг-мікс
продукт
ціна
місце
просування
ринок праці
Дата публикации: 2012
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Войткевич О.О. Особливості використання маркетингу в управлінні персоналом підприємства // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 62 - 64
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання щодо використання маркетингового підходу у сфері управління персоналом, узагальнено сутність поняття "маркетинг персоналу", визначено складові маркетингу-мікс у сфері управління персоналом підприємства.
Using a marketing approach to the management staff was considered, the essence of the concept of marketing personnel was summarized, the components of marketing mix in the field of personnel management company was determined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1540
Располагается в коллекциях:№15



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.