Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1540
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВойткевич О. О.-
dc.date.accessioned2012-12-19T12:00:09Z-
dc.date.available2012-12-19T12:00:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВойткевич О.О. Особливості використання маркетингу в управлінні персоналом підприємства // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 62 - 64en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1540-
dc.description.abstractРозглянуто питання щодо використання маркетингового підходу у сфері управління персоналом, узагальнено сутність поняття "маркетинг персоналу", визначено складові маркетингу-мікс у сфері управління персоналом підприємства.en_US
dc.description.abstractUsing a marketing approach to the management staff was considered, the essence of the concept of marketing personnel was summarized, the components of marketing mix in the field of personnel management company was determined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectперсоналen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectмаркетинг-міксen_US
dc.subjectпродуктen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectмісцеen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectринок праціen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 005.95/.96:339.138en_US
Располагается в коллекциях:№15



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.