Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1540
Title: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Войткевич О. О.
Keywords: маркетинг
персонал
управління
маркетинг-мікс
продукт
ціна
місце
просування
ринок праці
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Войткевич О.О. Особливості використання маркетингу в управлінні персоналом підприємства // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 62 - 64
Abstract: Розглянуто питання щодо використання маркетингового підходу у сфері управління персоналом, узагальнено сутність поняття "маркетинг персоналу", визначено складові маркетингу-мікс у сфері управління персоналом підприємства.
Using a marketing approach to the management staff was considered, the essence of the concept of marketing personnel was summarized, the components of marketing mix in the field of personnel management company was determined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1540
Appears in Collections:№15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.