Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1540
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Войткевич О. О.
Теми: маркетинг
персонал
управління
маркетинг-мікс
продукт
ціна
місце
просування
ринок праці
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Войткевич О.О. Особливості використання маркетингу в управлінні персоналом підприємства // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 62 - 64
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання щодо використання маркетингового підходу у сфері управління персоналом, узагальнено сутність поняття "маркетинг персоналу", визначено складові маркетингу-мікс у сфері управління персоналом підприємства.
Using a marketing approach to the management staff was considered, the essence of the concept of marketing personnel was summarized, the components of marketing mix in the field of personnel management company was determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1540
Розташовується у зібраннях:№15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.