Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15636
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМартиненко М. В.-
dc.contributor.authorМартыненко М. В.-
dc.contributor.authorMartynenko M. V.-
dc.date.accessioned2017-03-30T07:49:15Z-
dc.date.available2017-03-30T07:49:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМартиненко М. В. Методичний підхід до визначення типу корпоративної культури у процесі управління знаннями підприємства / М. В. Мартиненко // Економіка розвитку. - 2017. - №1. - С. 91-99en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15636-
dc.description.abstractТенденції переходу провідних країн світу до нового типу економіки, заснованої на знаннях, обумовлюють доцільність пошуку ефективних технологій управління сучасними підприємствами. Однією з таких технологій є управління знаннями на основі формування відповідної корпоративної культури (КК). Незважаючи на наявність значної кількості досліджень, присвячених визначенню стану та тенденцій розвитку корпоративної культури, проблема її кількісного оцінювання на підприємстві вирішена не повною мірою. Розроблено етапи методичного підходу до визначення типу корпоративної культури та обґрунтовано його значення для вдосконалення управління знаннями підприємства. Використано такі методи дослідження: логічного узагальнення, аналізу та синтезу, зіставлення, абстрактно-логічний, експертного опитування, метод відстаней, графічний метод. Роз¬глянуто теоретичні підходи до виокремлення різних типів корпоративної культури підприємств та сис¬тематизовано їхні ключові характеристики. Запропоновано перелік класифікаційних ознак для визначення чотирьох типів корпоративної культури (ТКК): традиційної, веб-культури, культури професійних співтовариств і знаннєорієнтованої корпоративної культури. Як такі ознаки автором запропоновано розглядати мету обміну знаннями та інформацією, канали й засоби передавання інформації та знань, особливості професійного навчання працівників. Здійснено експертне опитування працівників підприємств м. Харкова, із метою діагно¬стики таких, що переважають на цих підприємствах, типів корпоративної культури. Обґрунтовано етапи методичного підходу до визначення типів корпоративної культури в контексті їхнього впливу на управ¬ління знаннями підприємств та сукупність управлінських заходів, які сприяють формуванню на підприємствах корпоративної культури, орієнтованої на знанняen_US
dc.description.abstractТенденции перехода ведущих стран мира к новому типу экономики, основанной на знаниях, обуславливают целесообразность поиска эффективных технологий управления современными предприятиями. Одной из таких технологий является управление знаниями на основе формирования соответствующей корпоратив¬ной культуры (КК). Несмотря на наличие значительного количества исследований, посвященных определе¬нию состояния и тенденций развития корпоративной культуры, проблема ее количественной оценки на пред¬прия¬тии разрешена не в полной мере. Разработаны этапы методического подхода к определению типа корпоративной культуры (ТКК) и обосновано его значение для усовершенствования управления знаниями предприятия. Использованы такие методы исследования: логического обобщения, анализа и синтеза, сопоставления, абстрактно-логический, экспертного опроса, метод расстояний, графический метод. Рассмотрены теоретические подходы к выделению разных типов корпоративной культуры предприятий и систематизированы их ключевые характеристики. Предложен перечень классификационных признаков для определения четырех типов корпоративной культуры: традиционной, веб-культуры, культуры профессиональных сообществ и зна¬ниеориентированной корпоративной культуры. В качестве таких признаков автором предложено рассматривать цель обмена знаниями и информацией, каналы и средства передачи информации и знаний, особенности профессионального обучения работников. Осуществлен экспертный опрос работников предприятий г. Харькова, с целью диагностики преобладающих на этих предприятиях типов корпоративной культуры. Обоснованы этапы методического подхода к определению типов корпоративной культуры в контексте их влияния на управление знаниями предприятий и совокупность управленческих мероприятий, способствую-щих формированию на предприятиях корпоративной культуры, ориентированной на знанияen_US
dc.description.abstractThe tendencies of the transition of the leading countries of the world to a new type of knowledge-based economy make it expedient to search for effective technologies for managing modern enterprises. One of such technologies is knowledge management based on the formation of an appropriate corporate culture. Despite the existence of a significant number of studies devoted to determining the status and trends in the development of corporate culture, the problem of its quantitative assessment at the enterprise has not been fully resolved. The stages of the methodological approach to determining the type of corporate culture and substantiating its importance for improving knowledge management of the enterprise have been developed. The following research methods have been used: logical generalization, analysis and synthesis, comparison, abstract-logical, expert interview, distance method, graphical method. Theoretical approaches to distinguishing different types of corporate culture of enterprises have been studied and their key characteristics have been systematized. A list of classification characteristics have been offered for definition of such four types of corporate culture as: traditional, web-culture, culture of professional communities and knowledge-oriented corporate culture. The following criteria have been suggested as such characteristics: the purpose of knowledge and information exchange, the channels and means of communication of information and knowledge, the peculiarities of professional training of workers. An expert survey of employees of enterprises of Kharkiv has been conducted to diagnose the types of corporate culture prevailing at these enterprises. The stages of the methodical approach to determining the types of corporate culture in the context of their influence on enterprise knowledge management and a combination of management activities that contribute to the formation of knowledge-oriented corporate culture at enterprises have been groundeden_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectуправління знаннями підприємстваen_US
dc.subjectкорпоративна культураen_US
dc.subjectзнаннєорієнтована культураen_US
dc.subjectвеб-культураen_US
dc.subjectкультура професійних співтовариствen_US
dc.subjectуправление знаниями предприятияen_US
dc.subjectкорпоративная культураen_US
dc.subjectзнаниеориентированная культураen_US
dc.subjectвеб-культураen_US
dc.subjectкультура профессиональных сообществen_US
dc.subjectknowledge management at the enterpriseen_US
dc.subjectcorporate cultureen_US
dc.subjectknowledge-oriented cultureen_US
dc.subjectweb-cultureen_US
dc.subjectculture of professional communitiesen_US
dc.titleМетодичний підхід до визначення типу корпоративної культури у процесі управління знаннями підприємстваen_US
dc.title.alternativeМетодический подход к определению типа корпоративной культуры в процессе управления знаниями предприятияen_US
dc.title.alternativeThe methodical approach to determining the type of corporate culture in the process of knowledge managementen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc331.1:658en_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
УДК 331 Мартиненко.pdf540,99 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.