Статті (МЛЕ) : [353] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 353
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Конкурентне середовище промислового підприємства та його вплив на операційний менеджментЗахаров В. А.; Zakharov V. A.
2019Вирівняний графік, як інструмент підвищення якості операційного менеджменту промислового підприємстваДемченко Г. В.; Захаров В. А.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.; Zakharov V. A.
2019Сучасні підходи до співпраці з постачальникамиЗахаров В. А; Zakharov V. A.
2018Етапи моделі якості операційного менеджменту промислового підприємстваЗахаров В. А.; Zakharov V. A.
2019Обґрунтування вибору стратегії розвитку підприємстваКозлова І. М.; Козлова И. Н.; Kozlova I. M.
2019Вибір марочної політики сучасного підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2019Система управління ризиками згідно методології COSOКоюда В. О.; Коюда В. А.; Kouda V. O.
2019Аутсорсинг як складова логістичного менеджментуАвраменко О. В.; Голофаєва І. П.; Авраменко Е. В.; Голофаева И. П.; Avramenko O. V.; Golofayeva I. P.
2018Шляхи реалізації логістичних стратегійАвраменко О. В.; Авраменко А. В.; Avramenko A. V.
2019Foresight-technology in the system of logistics management of the enterpriseAvramenko O. V.; Авраменко О. В.; Авраменко Е. В.
2019Марочний капітал у структурі маркетингових інтелектуальних активів підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2019HE reforms in Ukraine: challenges and possibilitiesSalun M. N.; Zaslavska К. A.; Салун М. М.; Заславська К. А.; Салун М. Н.; Заславская Е. А.
2019Формування та використання конкурентного потенціалу підприємстваКоюда В. О.; Коюда В. А.; Kouda V. A.
2018Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємствШтомпель О. О.; Тімонін О. М.
2018Теоретично-прикладні аспекти формування іміджу вищого навчального закладуКоюда В. О; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Kouda V. O.; Pasko M. I.
2018Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносинМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2018Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територійЛисиця Н. М.; Бєлікова Н. В.; Мартиненко М. В.; Лисица Н. М.; Беликова Н. В.; Мартыненко М. В.; Lysytsia N. M.; Bielikova N. V.; Martynenko M. V.
2018Innovations in marketing of economic educational servicesMartynenko M. V.; Lysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Мартиненко М. В.; Лисиця Н. М.; Притиченко Т. І.; Мартыненко М. В.; Лисица Н. М.; Притыченко Т. И.
2018Ціннісна складова стратегічної мотивації людини в умовах глобалізаціїМерхо О.; Мерхо А.; Merho A.
2018Методичний підхід до оцінювання якості управління логістичними бізнес-процесамиСтрокович Г. В.; Строкович Г. В.; Strokovych H. V.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 353