Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15934
Назва: Three “d” of creative management: definition, development and distribution
Автори: Sotnikova Y. V.
Теми: Creativity
creative management
creative type manager
Креативность
креативный менеджмент
черты креативного менеджера
Креативність
креативний менеджмент
риси креативного менеджера
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Sotnikova Yu.V. Three “D” of creative management^ definition, development and distribution / Yu.V. Sotnikova // Perspective directions of scientific researches : Collection of Scientific articles, Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2016. – P. 282-286.
Короткий огляд (реферат): Approaches to the definition creativity, creative management have been considered. The role and development of creative management in modern economy have been defined. The main features of nowadays creative management have been presented
Проведен анализ дефиниций «креативность» и «креативный менеджмент». Определены роль и развитие креативного менеджмента в современной экономике. Представлены основные характеристики современного креативного менеджмента
Проведено аналіз дефініцій «креативність» і «креативний менеджмент». Визначено роль і розвиток креативного менеджменту в сучасній економіці. Представлені основні характеристики сучасного креативного менеджменту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15934
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сотникова_статья.pdf117,67 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.