Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15976
Title: Подходы к определению понятия “маркетинг персонала”
Other Titles: Підходи до визначення поняття “маркетинг персоналу”
Approaches to the definition of "marketing personnel”
Authors: Мишина С. В.
Звягинцев П. А.
Мішина С. В.
Звягінцев П. А.
Mishyna S. V.
Zvyagintsev P. A.
Keywords: персонал
маркетинг
управление персоналом
маркетинг персонала
отбор персонала
персонал
маркетинг
управління персоналом
маркетинг персоналу
відбір персоналу
staff
marketing
HR management
marketing personnel
personnel selection
Issue Date: 2017
Citation: Мишина С. В. Подходы к определению понятия “маркетинг персонала” / С. В. Мишина, П. А. Звягинцев // Topical questions of contemporary science: Collection of scientific articles. – Aspekt Publishing, Taunton, MA, United States of America, 2017. – Р. 152 – 156.
Abstract: Раскрыта роль и сущность маркетинга персонала в системе управления персоналом. Проанализированы существующие подходы к определению понятия “маркетинг персонала”. Уточнено определение маркетинга персонала c учетом целевого, функционального, процессного и структурного подходов
Розрита роль та сутність маркетингу персоналу в системі управління персоналом. Проаналізовані існуючі підходи до визначення поняття “маркетинг персоналу”. Уточнено визначення маркетингу персоналу з урахуванням цільового, функціонального, процесного та структурного підходів.
The role and nature of the marketing staff in the personnel management system. Existing approaches to the definition of "personnel marketing". It clarified the definition of marketing personnel c taking into account the target, functional, process and structural approaches
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15976
Appears in Collections:Статті (СЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мишина С Звягинце П.pdf157,32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.