Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1598
Title: ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕХРЕСНИХ ПРОДАЖІВ ПРАЦІВНИКАМИ БАНКУ
Authors: Кругова Т. В.
Keywords: банківський маркетинг
клієнтська база банку
перехресний продаж
задоволення потреб
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Кругова Т. В. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕХРЕСНИХ ПРОДАЖІВ ПРАЦІВНИКАМИ БАНКУ / Т. В. Кругова // Управління розвитком. - 2012. - №14(135). - С. 98-99
Abstract: Проведено аналіз впливу здійснення перехресних продажів як елемента залучення клієнтів до придбання банківських послуг на якість клієнтської бази банку. Визначено шляхи оптимізації здійснення перехресних продажів працівниками банку для встановлення довгострокових відносин з клієнтами банку.
Проведен анализ влияния осуществления перекрестных продаж как элемента привлечения клиентов к приобретению банковских услуг на качество клиентской базы банка. Определены пути оптимизации осуществления перекрестных продаж работниками банка для установления долгосрочных отношений с клиентами банка.
The impact of cross-selling, as part of attracting customers to purchase banking services, the quality of the bank customer base is analyzed. Identified ways of optimizing cross-selling bank employees to establish long term relationships with our clients is determined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1598
Appears in Collections:№ 14



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.