Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1615
Назва: КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Дудка А. І.
Теми: маркетинг
товар
політика
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Дудка А. І. КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА / А. І. Дудка // Управління розвитком. - 2012. - №14(135). - С. 122-124
Короткий огляд (реферат): Наведено критичний аналіз визначень поняття "маркетингова товарна політика підприємства" різних авторів, а також уточнено визначення, отримане автором у результаті дослідження.
Приведен критический анализ определений понятия "маркетинговая товарная политика предприятия" различных авторов, а также уточнено определение, полученное автором в результате исследования.
A critical analysis of "marketing product policy of the company" definitions by various authors is considered, and the definition, obtained by the author, as a result of the study is specified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1615
Розташовується у зібраннях:№14



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.