Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1622
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГусаченко К. В.-
dc.date.accessioned2012-12-25T09:31:32Z-
dc.date.available2012-12-25T09:31:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГусаченко К. В. ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА / К. В. Гусаченко // Управління розвитком. - 2012. - №14(135). - С. 132-134en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1622-
dc.description.abstractПроаналізовано особливості маркетингу в соціальних медіа, визначено функції Інтернет-маркетингу у соціальних медіа та надано рекомендації щодо здійснення ефективного Інтернет-маркетингу в соціальних медіа.en_US
dc.description.abstractПроанализированы особенности маркетинга в социальных медиа, определены функции Интернет-маркетинга в социальных медиа и предложены рекомендации по осуществлению эффективного Интернет-маркетинга в социальных медиа.en_US
dc.description.abstractThe features of social media marketing, the functions of online marketing in social media are analyzed and recommendations as for effective Internet marketing in social media are proposed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectсоціальні сервісиen_US
dc.subjectсоціальні медіаen_US
dc.subjectІнтернет-маркетингen_US
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуen_US
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаen_US
dc.titleІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.subject.udcУДК 339.138en_US
Располагается в коллекциях:№14



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.