Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1622
Title: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Гусаченко К. В.
Keywords: соціальні сервіси
соціальні медіа
Інтернет-маркетинг
соціальна відповідальність бізнесу
маркетингова комунікаційна політика
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Гусаченко К. В. ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА / К. В. Гусаченко // Управління розвитком. - 2012. - №14(135). - С. 132-134
Abstract: Проаналізовано особливості маркетингу в соціальних медіа, визначено функції Інтернет-маркетингу у соціальних медіа та надано рекомендації щодо здійснення ефективного Інтернет-маркетингу в соціальних медіа.
Проанализированы особенности маркетинга в социальных медиа, определены функции Интернет-маркетинга в социальных медиа и предложены рекомендации по осуществлению эффективного Интернет-маркетинга в социальных медиа.
The features of social media marketing, the functions of online marketing in social media are analyzed and recommendations as for effective Internet marketing in social media are proposed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1622
Appears in Collections:№14



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.