Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1625
Title: ЗВАЖЕНІ ДІЇ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ САЙТА ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЇ
Authors: Сиволоб А. О.
Keywords: Інтернет-маркетинг
регресійний аналіз
e-commerce
промоакція
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Сиволоб А. О. ЗВАЖЕНІ ДІЇ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ САЙТА ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЇ / А. О. Сиволоб // Управління розвитком. - 2012. - №14(135). - С. 136-139
Abstract: Розглянуто роль Інтернет-ресурсів як одного з інструментів маркетингу, проаналізовано залежність між промоакціями та прибутковістю сайта чи компанії. На основі методу множинної регресії визначено види промоакцій, що більшою мірою впливають на зростання кількості користувачів того чи іншого ресурсу.
Рассмотрена роль Интернет-ресурсов как одного из инструментов марке¬тинга, проанализирована зависимость между промоакциями и прибыльностью сайта или компании. На основе метода множественной регрессии определены виды промоакций, которые в большей мере оказывают влияние на увеличение количества пользователей того или иного ресурса.
The role of Internet resources as one of the marketing instrument is considered, the dependence between promoactions, and profitability of site or a company is analysed. On the basis of multiple regression method the types of promoaction influencing the expansion in the number of certain resource user are determined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1625
Appears in Collections:№14



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.