Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16275
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пушкар О. І. | - |
dc.contributor.author | Браткевич В. В. | - |
dc.contributor.author | Литовченко І. В. | - |
dc.contributor.author | Пушкарь А. И. | - |
dc.contributor.author | Литовченко И. В. | - |
dc.contributor.author | Pushkar O. I. | - |
dc.contributor.author | Bratkevich V. V. | - |
dc.contributor.author | Litovchenko I. V. | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-24T11:37:01Z | - |
dc.date.available | 2017-05-24T11:37:01Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Пушкар О. І. Формалізація процесу розроблення педагогічного сценарію електронного навчання / О. І. Пушкар, В. В. Браткевич, І. В. Литовченко // Scientific Journal «ScienceRise» / Технічні науки, 2016. – Вип. № 10/2 (27). – C. 34-41. | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16275 | - |
dc.description.abstract | Визначено місце педагогічного сценарію у процесі проектування системи підтримки електронного нав-чання. Запропоновано модель сценарію роботи студента з системою у вигляді відповідного діалогу. Ви-конано аналіз особливостей побудови типових моделей сценаріїв навчальних дисциплін. Запропоновано методику кількісного оцінювання взаємозв'язків між об'єктами вивчення в моделі педагогічного сценарію. | en_US |
dc.description.abstract | Определено место педагогического сценария в процессе проектирования системы поддержки электронного обучения. Предложена модель сценария работы студента с системой в виде соответствующего диалога. Приведен анализ особенностей построения типовых моделей сценариев учебных дисциплин. Предложена методика количественной оценки взаимосвязей между объектами изучения в модели педагогического сценария. | en_US |
dc.description.abstract | The place of the pedagogical scenario in development of the e-learning support system has been defined. The process of student's interaction with the system of e-learning in the form of a proper dialogue has been proposed. Peculiarities of constructing typical models of scenarios of academic disciplines have been analyzed. A technique for quantitative assessment of the relationships between the objects of study in the model of a ped agogical scenario has been offered. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | система електронного навчання | en_US |
dc.subject | педагогічний сценарій | en_US |
dc.subject | індивідуальна траєкторія | en_US |
dc.subject | формалізація пошуку | en_US |
dc.subject | критерії оцінювання | en_US |
dc.subject | система электронного обучения | en_US |
dc.subject | педагогический сценарий | en_US |
dc.subject | индивидуальная траектория | en_US |
dc.subject | формализация поиска | en_US |
dc.subject | критерии оценки | en_US |
dc.subject | e-learning system | en_US |
dc.subject | pedagogical scenario | en_US |
dc.subject | individual trajectory | en_US |
dc.subject | search formalization | en_US |
dc.subject | evaluation criteria | en_US |
dc.title | Формалізація процесу розроблення педагогічного сценарію електронного навчання | en_US |
dc.title.alternative | Формализация процесса разработки педагогического сценария электронного обучения | en_US |
dc.title.alternative | Formalization pedagogical development of script elearning | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті (КСіТ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2016_Браткевич_ФОРМАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ РОЗРОБЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СЦЕНАРІЮ PB.pdf | 674,73 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.