Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16275
Назва: | Формалізація процесу розроблення педагогічного сценарію електронного навчання |
Інші назви: | Формализация процесса разработки педагогического сценария электронного обучения Formalization pedagogical development of script elearning |
Автори: | Пушкар О. І. Браткевич В. В. Литовченко І. В. Пушкарь А. И. Литовченко И. В. Pushkar O. I. Bratkevich V. V. Litovchenko I. V. |
Теми: | система електронного навчання педагогічний сценарій індивідуальна траєкторія формалізація пошуку критерії оцінювання система электронного обучения педагогический сценарий индивидуальная траектория формализация поиска критерии оценки e-learning system pedagogical scenario individual trajectory search formalization evaluation criteria |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Пушкар О. І. Формалізація процесу розроблення педагогічного сценарію електронного навчання / О. І. Пушкар, В. В. Браткевич, І. В. Литовченко // Scientific Journal «ScienceRise» / Технічні науки, 2016. – Вип. № 10/2 (27). – C. 34-41. |
Короткий огляд (реферат): | Визначено місце педагогічного сценарію у процесі проектування системи підтримки електронного нав-чання. Запропоновано модель сценарію роботи студента з системою у вигляді відповідного діалогу. Ви-конано аналіз особливостей побудови типових моделей сценаріїв навчальних дисциплін. Запропоновано методику кількісного оцінювання взаємозв'язків між об'єктами вивчення в моделі педагогічного сценарію. Определено место педагогического сценария в процессе проектирования системы поддержки электронного обучения. Предложена модель сценария работы студента с системой в виде соответствующего диалога. Приведен анализ особенностей построения типовых моделей сценариев учебных дисциплин. Предложена методика количественной оценки взаимосвязей между объектами изучения в модели педагогического сценария. The place of the pedagogical scenario in development of the e-learning support system has been defined. The process of student's interaction with the system of e-learning in the form of a proper dialogue has been proposed. Peculiarities of constructing typical models of scenarios of academic disciplines have been analyzed. A technique for quantitative assessment of the relationships between the objects of study in the model of a ped agogical scenario has been offered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16275 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (КСіТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2016_Браткевич_ФОРМАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ РОЗРОБЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СЦЕНАРІЮ PB.pdf | 674,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.