Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16279
Название: Передумови формування маркетингової стратегії на підприємстві
Авторы: Мироненко М. В.
Ключевые слова: Маркетингова стратегія
підприємство
стратегічне управління
ефективна діяльність
формування стратегії
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Мироненко М. В. Передумови формування маркетингової стратегії на підприємстві / М. В. Мироненко // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матеріали Всеукра-ї наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, 28 квітня 2017 р. – Х. : ФОП Панов А.М., 2017. – С. 635 – 640.
Краткий осмотр (реферат): Наведено класифікацію стратегій та сформульовано власне визначення маркетингової стратегії. Визначено основні аспекти формування маркетингової стратегії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16279
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мироненко_тезисы.pdf313,21 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.