Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16279
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМироненко М. В.-
dc.date.accessioned2017-05-24T11:57:52Z-
dc.date.available2017-05-24T11:57:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМироненко М. В. Передумови формування маркетингової стратегії на підприємстві / М. В. Мироненко // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матеріали Всеукра-ї наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, 28 квітня 2017 р. – Х. : ФОП Панов А.М., 2017. – С. 635 – 640.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16279-
dc.description.abstractНаведено класифікацію стратегій та сформульовано власне визначення маркетингової стратегії. Визначено основні аспекти формування маркетингової стратегії.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectМаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectефективна діяльністьen_US
dc.subjectформування стратегіїen_US
dc.titleПередумови формування маркетингової стратегії на підприємствіen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мироненко_тезисы.pdf313,21 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.