Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16279
Назва: Передумови формування маркетингової стратегії на підприємстві
Автори: Мироненко М. В.
Теми: Маркетингова стратегія
підприємство
стратегічне управління
ефективна діяльність
формування стратегії
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Мироненко М. В. Передумови формування маркетингової стратегії на підприємстві / М. В. Мироненко // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матеріали Всеукра-ї наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, 28 квітня 2017 р. – Х. : ФОП Панов А.М., 2017. – С. 635 – 640.
Короткий огляд (реферат): Наведено класифікацію стратегій та сформульовано власне визначення маркетингової стратегії. Визначено основні аспекти формування маркетингової стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16279
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мироненко_тезисы.pdf313,21 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.