Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16301
Назва: Моделювання структурної побудови електронного журналу ігрового спрямування
Інші назви: Моделирование структурного построения электронного журнала игрового направления
Modeling structural construction electronic journal of gaming-oriented
Автори: Пушкар О. І.
Бондар І. О.
Пушкарь А. И.
Бондарь И. А.
Pushkar O. I.
Bondar I. O.
Теми: електронний журнал
ігрове спрямування
методика
етапи
критерії оцінки якості
структурні елементи
электронный журнал
игровое направление
методика
этапы
критерии оценки качества
структурные элементы
electronic journal
play direction
methods
stages
criteria of quality assessment
the structural elements
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Пушкар О. І. Моделювання структурної побудови електронного журналу ігрового спрямування / О. І. Пушкар, І. О. Бондар // Системи обробки інформації. – Х.: Вид-во ХУПС ім. І. Кожедуба, 2017. – Вип. № 2 (148). – С. 237-242.
Короткий огляд (реферат): У статті запропонована методика визначення структурних елементів для побудови електронного журналу ігрового спрямування. Наведені етапи методики дозволяють сформувати множину критеріїв оцінки якості електронного журналу, визначити множину структурних елементів (тобто, потенційних розділів журналу) та, проаналізувавши доцільність їх включення до структури журналу за критеріями якості, обрати найбільш значущі розділи для включення в електронний журнал. Процес визначення структурної побудови електронного журналу пропонується здійснювати у чотири етапи. Для підвищення наочності даного процесу, він демонструється на прикладі розрахунків для інтерактивного електронного журналу ігрового спрямування.
В статье предложена методика определения структурных элементов для построения электронного журнала игрового направления. Приведеные этапы методики позволяют сформировать множество критериев оценки качества электронного журнала, определить множество структурных элементов (то есть, потенциальных разделов журнала) и, проанализировав целесообразность их включения в структуру журнала по критериям качества, выбрать наиболее значимые разделы для включения в электронный журнал. Процесс определения структурного построения электронного журнала предлагается осуществлять в четыре этапа. Для повышения наглядности данного процесса, он демонстрируется на примере расчетов для интерактивного электронного журнала игрового направления.
In the article the technique of definition of the structural elements for the construction of electronic games magazine directions. The stages of the methodology allow to generate a set of criteria for assessing the quality of the electronic journal, to define a set of structural elements (that is, the potential of sections of the magazine) and, after analyzing the feasibility of their inclusion in the structure of journal quality criteria, choose the most important topics to include in the e-zine. The process of determining the structure of the e-journal is to be implemented in four stages. To improve the visibility of this process, it is demonstrated by the example calculations for interactive e-magazine for gaming direction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16301
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2._Пушкар_О.I.,_Бондар_I.О._Стаття.pdf537,97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.