Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16307
Title: Результати навчання студентів як об’єкт моніторингу якості освіти у вищому навчальному закладі
Authors: Азізова К. М.
Азизова Е. М.
Azizova K. M.
Keywords: моніторинг
вищий навчальний заклад
результати навчання
якість освіти
процедура моніторингу
мониторинг
высшее учебное заведение
результаты обучения
качество образования
процедура мониторинга
monitoring institution of higher education learning outcomes
quality of education
the monitoring procedure
Issue Date: 2016
Citation: Азізова К. М. Результати навчання студентів як об’єкт моніторингу якості освіти у вищому навчальному закладі / К. М. Азізова // Матеріали ХVІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2016. ‒ Вип. 18. ‒ С. 91-93.
Abstract: У статті розглянуто моніторинг результатів навчання студентів як об’єкт моніторингу якості освіти у вищому навчальному закладі. Наведено технологію проведення моніторингу якості результатів навчання у вищому навчальному закладі, що включає відповідні процедури, інструменти та завдання
В статье рассмотрен мониторинг результатов обучения студентов как объект мониторинга качества образования в высшем учебном заведении. Приведена технология проведения мониторинга качества результатов обучения в высшем учебном заведении, включая соответствующие процедуры, инструменты и задачи
The article deals with monitoring the education of students as the object of monitoring the quality of education in higher education. The technology of monitoring the quality of learning outcomes in higher education, including appropriate procedures, tools and tasks
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16307
Appears in Collections:Статті (МСіФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Азізова К.М._БС_тези 1.pdf394,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.