Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16333
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПолякова Я. О.-
dc.contributor.authorПолякова Я. А.-
dc.contributor.authorPolyakova Y. O.-
dc.date.accessioned2017-05-30T06:14:55Z-
dc.date.available2017-05-30T06:14:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПолякова Я. О. Логіко-семантична основа формування базових компонентів стратегії підприємства / Я. О. Полякова // Проблеми економіки. - 2016. - №4 – С. 151-157en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16333-
dc.description.abstractЗа результатами проведеного дослідження удосконалено логіко-семантичну структуру базових компонентів стратегії підприємства на основі дослідження індуктивним методом, що дозволило визначити логічну послідовність етапів формування ключових факторів успіху, виявити умови трансформації базових елементів кожного етапу і провести семантичну оцінку структури базових компонентів стратегії підприємства на кожному із визначених етапів для реалізації процесів цілеспрямування та оцінки впровадження обраної стратегії підприємстваen_US
dc.description.abstractПо результатам проведенного исследования усовершенствована логико-семантическая структура базовых компонентов стратегии предприятия на основе осуществления исследований индуктивным методом, что позволило определить логическую последовательность этапов формирования ключевых факторов успеха, выявить условия трансформации базовых элементов каждого этапа и провести семантическую оценку структуры базовых компонентов стратегии предприятия на каждом из определенных этапов для реализации процессов целеполагания и оценки результата избранной стратегии предприятияen_US
dc.description.abstractBy results of carrying out the study improvement logical and semantic structure the basic components of enterprise grounds of inductive method of research. This is allow to determine logical succession the forming stages of key factor of success, display conditions of every stage basic elements transformation and take the semantic value of structure the enterprise strategy basic components on the every appointed stage for target process realization and valuation thr results of selected strategy introductionen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectвнутрішні характеристикиen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectключові фактори успіхуen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectвнутренние характеристикиen_US
dc.subjectконкурентные преимуществаen_US
dc.subjectключевые факторы успехаen_US
dc.subjectстратегияen_US
dc.subjectстратегическое управлениеen_US
dc.subjectinternal characteristicsen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectkey factor of successen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectstrategy managementen_US
dc.titleЛогіко-семантична основа формування базових компонентів стратегії підприємстваen_US
dc.title.alternativeЛогико-семантическая основа формирования базовых компонентов стратегии предприятияen_US
dc.title.alternativeThe Logical-Semantic Basis for Formation of Main Components of Enterprise Strategyen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.21en_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
problems-of-economy-2016-4_0-pages-151_156.pdf474,9 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.