Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16333
Назва: Логіко-семантична основа формування базових компонентів стратегії підприємства
Інші назви: Логико-семантическая основа формирования базовых компонентов стратегии предприятия
The Logical-Semantic Basis for Formation of Main Components of Enterprise Strategy
Автори: Полякова Я. О.
Полякова Я. А.
Polyakova Y. O.
Теми: внутрішні характеристики
конкурентні переваги
ключові фактори успіху
стратегія
стратегічне управління
внутренние характеристики
конкурентные преимущества
ключевые факторы успеха
стратегия
стратегическое управление
internal characteristics
competitive advantages
key factor of success
strategy
strategy management
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Полякова Я. О. Логіко-семантична основа формування базових компонентів стратегії підприємства / Я. О. Полякова // Проблеми економіки. - 2016. - №4 – С. 151-157
Короткий огляд (реферат): За результатами проведеного дослідження удосконалено логіко-семантичну структуру базових компонентів стратегії підприємства на основі дослідження індуктивним методом, що дозволило визначити логічну послідовність етапів формування ключових факторів успіху, виявити умови трансформації базових елементів кожного етапу і провести семантичну оцінку структури базових компонентів стратегії підприємства на кожному із визначених етапів для реалізації процесів цілеспрямування та оцінки впровадження обраної стратегії підприємства
По результатам проведенного исследования усовершенствована логико-семантическая структура базовых компонентов стратегии предприятия на основе осуществления исследований индуктивным методом, что позволило определить логическую последовательность этапов формирования ключевых факторов успеха, выявить условия трансформации базовых элементов каждого этапа и провести семантическую оценку структуры базовых компонентов стратегии предприятия на каждом из определенных этапов для реализации процессов целеполагания и оценки результата избранной стратегии предприятия
By results of carrying out the study improvement logical and semantic structure the basic components of enterprise grounds of inductive method of research. This is allow to determine logical succession the forming stages of key factor of success, display conditions of every stage basic elements transformation and take the semantic value of structure the enterprise strategy basic components on the every appointed stage for target process realization and valuation thr results of selected strategy introduction
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16333
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
problems-of-economy-2016-4_0-pages-151_156.pdf474,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.