Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1638
Назва: POLITICAL MARKETING
Автори: Orekhov O.
Теми: political marketing
political communications
candidate
political party
democratic
systems
political environment
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Оrekhov O. POLITICAL MARKETING / O. Оrekhov // Управління розвитком. - 2012. - № 15. - С. 84 - 86
Короткий огляд (реферат): The concepts, purposes and functions of political marketing and traces the development of political marketing in Ukraine was found. The political marketing as an important element of socio-economic relations was considered.
Виявлено сутність, цілі та функції політичного маркетингу, а також простежено розвиток політичного маркетингу в Україні. Розглянуто політичний маркетинг як важливий елемент соціально-економічних відносин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1638
Розташовується у зібраннях:№15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оrekhov O. Political marketing.pdf248,06 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.