Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16451
Назва: Особливості маніпулятивних технік у маркетинговій діяльності підприємства
Автори: Корнєєва Д. Е.
Теми: ефективність
маркетингова діяльність
маніпулятивні техніки
поведінка споживача
підприємство
Дата публікації: 2017
Видавництво: ФОП Панов А. М.
Бібліографічний опис: Корнєєва Д. Е. Особливості маніпулятивних технік у маркетинговій діяльності підприємства / Д.Е. Корнєєва // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 28 квітня 2017 року. – Х. : ФОП Панов А. М., 2017. – С. 598 – 603.
Короткий огляд (реферат): Визначено значення маніпулятивних технік та їх особливостей щодо відстеження поведінки споживача для ефективного використання його в маркетинговій діяльності підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16451
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корнеева Д.pdf313,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.