Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16544
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБорова Т. А.-
dc.date.accessioned2017-06-09T10:26:01Z-
dc.date.available2017-06-09T10:26:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБорова Т. А. Теоретико-методичні підходи до застосування електронного навчання у вищій школі / Т. А. Борова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2016. - № 50-51 Збірник наукових працьen_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16544-
dc.description.abstractУ статті подано обґрунтування концепції сталого розвитку, основних підходів (синергетичного, діяльнісного, компетентнісного, комунікативного, інформаційно-комунікаційного) та закономірностей електронного навчання у вищому навчальномузакладі. Використано методи синтезу, актуалізації та систематизації зарубіжної та вітчизняної літератури з питань розвитку сучасної освіти із застосуванням електронного навчання у вищій школі, беручи до уваги процеси глобалізації. Проаналізовано сучасний етап розвитку інформаційного суспільства, де основою є освіта та знання. Висвітлено результати аналізу основних загальновизнаних дидактичних принципів навчання у межах електронного навчання. Виокремлено переваги та недоліки застосування електронного навчання в освітній діяльності вищих навчальних закладів. Визначено пріоритети змішаного навчання на сучасному етапі розвитку вищої освіти. Продемонстровано систему впливів електронного засобу навчання на освітній процес. Розглянуто форми спілкування, які є поширеними в електронному навчанні, зміну ролі керівника як лідера, викладача як фасілітатора, студента як суб’єкта навчання. Проаналізовані необхідні навички, які відносяться до розроблення електронних продуктів. Результатом дослідження є обґрунтування необхідних підходів та умов до ефективного застосування електронного навчання у вищих навчальних закладах, що дасть змогу підвищити якість підготовки фахівців нового покоління.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectінформаційне суспільствоen_US
dc.subjectелектронне навчанняen_US
dc.subjectконцепціїen_US
dc.subjectзакономірностіen_US
dc.subjectпринципиen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.subjectзмішане навчанняen_US
dc.titleТеоретико-методичні підходи до застосування електронного навчання у вищій школіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc378.147.1:004.9en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
проблеми інженерно педагогічної освіти 50-51.split-and-merged.pdf759,78 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.