Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16544
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борова Т. А. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-09T10:26:01Z | - |
dc.date.available | 2017-06-09T10:26:01Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Борова Т. А. Теоретико-методичні підходи до застосування електронного навчання у вищій школі / Т. А. Борова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2016. - № 50-51 Збірник наукових праць | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16544 | - |
dc.description.abstract | У статті подано обґрунтування концепції сталого розвитку, основних підходів (синергетичного, діяльнісного, компетентнісного, комунікативного, інформаційно-комунікаційного) та закономірностей електронного навчання у вищому навчальномузакладі. Використано методи синтезу, актуалізації та систематизації зарубіжної та вітчизняної літератури з питань розвитку сучасної освіти із застосуванням електронного навчання у вищій школі, беручи до уваги процеси глобалізації. Проаналізовано сучасний етап розвитку інформаційного суспільства, де основою є освіта та знання. Висвітлено результати аналізу основних загальновизнаних дидактичних принципів навчання у межах електронного навчання. Виокремлено переваги та недоліки застосування електронного навчання в освітній діяльності вищих навчальних закладів. Визначено пріоритети змішаного навчання на сучасному етапі розвитку вищої освіти. Продемонстровано систему впливів електронного засобу навчання на освітній процес. Розглянуто форми спілкування, які є поширеними в електронному навчанні, зміну ролі керівника як лідера, викладача як фасілітатора, студента як суб’єкта навчання. Проаналізовані необхідні навички, які відносяться до розроблення електронних продуктів. Результатом дослідження є обґрунтування необхідних підходів та умов до ефективного застосування електронного навчання у вищих навчальних закладах, що дасть змогу підвищити якість підготовки фахівців нового покоління. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | інформаційне суспільство | en_US |
dc.subject | електронне навчання | en_US |
dc.subject | концепції | en_US |
dc.subject | закономірності | en_US |
dc.subject | принципи | en_US |
dc.subject | вищий навчальний заклад | en_US |
dc.subject | змішане навчання | en_US |
dc.title | Теоретико-методичні підходи до застосування електронного навчання у вищій школі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.subject.udc | 378.147.1:004.9 | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
проблеми інженерно педагогічної освіти 50-51.split-and-merged.pdf | 759,78 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.