Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16544
Title: Теоретико-методичні підходи до застосування електронного навчання у вищій школі
Authors: Борова Т. А.
Keywords: інформаційне суспільство
електронне навчання
концепції
закономірності
принципи
вищий навчальний заклад
змішане навчання
Issue Date: 2016
Citation: Борова Т. А. Теоретико-методичні підходи до застосування електронного навчання у вищій школі / Т. А. Борова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2016. - № 50-51 Збірник наукових праць
Abstract: У статті подано обґрунтування концепції сталого розвитку, основних підходів (синергетичного, діяльнісного, компетентнісного, комунікативного, інформаційно-комунікаційного) та закономірностей електронного навчання у вищому навчальномузакладі. Використано методи синтезу, актуалізації та систематизації зарубіжної та вітчизняної літератури з питань розвитку сучасної освіти із застосуванням електронного навчання у вищій школі, беручи до уваги процеси глобалізації. Проаналізовано сучасний етап розвитку інформаційного суспільства, де основою є освіта та знання. Висвітлено результати аналізу основних загальновизнаних дидактичних принципів навчання у межах електронного навчання. Виокремлено переваги та недоліки застосування електронного навчання в освітній діяльності вищих навчальних закладів. Визначено пріоритети змішаного навчання на сучасному етапі розвитку вищої освіти. Продемонстровано систему впливів електронного засобу навчання на освітній процес. Розглянуто форми спілкування, які є поширеними в електронному навчанні, зміну ролі керівника як лідера, викладача як фасілітатора, студента як суб’єкта навчання. Проаналізовані необхідні навички, які відносяться до розроблення електронних продуктів. Результатом дослідження є обґрунтування необхідних підходів та умов до ефективного застосування електронного навчання у вищих навчальних закладах, що дасть змогу підвищити якість підготовки фахівців нового покоління.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16544
Appears in Collections:Статті (ПІФП)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.