Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16591
Название: Адаптивне управління: вимірювання результативності розвитку діяльності кафедри ВНЗ
Авторы: Кравченко Г. А.
Ключевые слова: якість освіти
оцінювання
вимірювання
факторно-критеріальне моделювання
кваліметрична субмодель розвитку кафедри
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Кравченко Г. Адаптивне управління: вимірювання результативності розвитку діяльності кафедри внз / Г. Кравченко // Електронний журнал «Адаптивне управління: теорія і практика». Вип. "Адаптивний менеджмент" №2, 2017, http://am.eor.by/index.php/gallery
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито значення вимірювання результативності розвитку кафедр вищих навчальних закладів на основі факторно-критеріального моделювання. Звернено увагу на якість освіти, яка визначається як комплексне поняття в межах квалітології. Аргументовано доцільність розроблення та використання вищими навчальними закладами кваліметричної субмоделі розвитку кафедри
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16591
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17_am_02_03_kravchenko.pdf859,96 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.