Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16591
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко Г. А. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-13T08:06:13Z | - |
dc.date.available | 2017-06-13T08:06:13Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Кравченко Г. Адаптивне управління: вимірювання результативності розвитку діяльності кафедри внз / Г. Кравченко // Електронний журнал «Адаптивне управління: теорія і практика». Вип. "Адаптивний менеджмент" №2, 2017, http://am.eor.by/index.php/gallery | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16591 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито значення вимірювання результативності розвитку кафедр вищих навчальних закладів на основі факторно-критеріального моделювання. Звернено увагу на якість освіти, яка визначається як комплексне поняття в межах квалітології. Аргументовано доцільність розроблення та використання вищими навчальними закладами кваліметричної субмоделі розвитку кафедри | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | якість освіти | en_US |
dc.subject | оцінювання | en_US |
dc.subject | вимірювання | en_US |
dc.subject | факторно-критеріальне моделювання | en_US |
dc.subject | кваліметрична субмодель розвитку кафедри | en_US |
dc.title | Адаптивне управління: вимірювання результативності розвитку діяльності кафедри ВНЗ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.subject.udc | 378.046 – 021.68 | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
17_am_02_03_kravchenko.pdf | 859,96 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.