Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16591
Title: Адаптивне управління: вимірювання результативності розвитку діяльності кафедри ВНЗ
Authors: Кравченко Г. А.
Keywords: якість освіти
оцінювання
вимірювання
факторно-критеріальне моделювання
кваліметрична субмодель розвитку кафедри
Issue Date: 2017
Citation: Кравченко Г. Адаптивне управління: вимірювання результативності розвитку діяльності кафедри внз / Г. Кравченко // Електронний журнал «Адаптивне управління: теорія і практика». Вип. "Адаптивний менеджмент" №2, 2017, http://am.eor.by/index.php/gallery
Abstract: У статті розкрито значення вимірювання результативності розвитку кафедр вищих навчальних закладів на основі факторно-критеріального моделювання. Звернено увагу на якість освіти, яка визначається як комплексне поняття в межах квалітології. Аргументовано доцільність розроблення та використання вищими навчальними закладами кваліметричної субмоделі розвитку кафедри
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16591
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17_am_02_03_kravchenko.pdf859,96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.