Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16591
Назва: | Адаптивне управління: вимірювання результативності розвитку діяльності кафедри ВНЗ |
Автори: | Кравченко Г. А. |
Теми: | якість освіти оцінювання вимірювання факторно-критеріальне моделювання кваліметрична субмодель розвитку кафедри |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Кравченко Г. Адаптивне управління: вимірювання результативності розвитку діяльності кафедри внз / Г. Кравченко // Електронний журнал «Адаптивне управління: теорія і практика». Вип. "Адаптивний менеджмент" №2, 2017, http://am.eor.by/index.php/gallery |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито значення вимірювання результативності розвитку кафедр вищих навчальних закладів на основі факторно-критеріального моделювання. Звернено увагу на якість освіти, яка визначається як комплексне поняття в межах квалітології. Аргументовано доцільність розроблення та використання вищими навчальними закладами кваліметричної субмоделі розвитку кафедри |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16591 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17_am_02_03_kravchenko.pdf | 859,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.