Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16641
Title: Оцінка впливу показників на фінансовий результат підприємств
Authors: Малишко Є. О.
Keywords: фінансова стратегія
фінансовий результат
коефіцієнти
показники
підприємство
ієрархія
методичний підхід
финансовая стратегия
финансовый результат
коэффициенты
показатели
предприятие
иерархия
методический подход
financial strategy
financial results
ratios
indicators
enterprise hierarchy
methodical approach
Issue Date: 2016
Citation: Малишко Є. О. Оцінка впливу показників на фінансовий результат підприємств / Є. О. Малишко // Економіка та суспільство. – 2016. – № 6. – Режим доступу до журналу: http://economyandsociety.in.ua/. [Електронний ресурс]
Abstract: У статті систематизовано підходи до трактування сутності поняття «фінансова стратегія» та виділено основні ознаки, що в повній мірі його конкретизує. Визначено перелік показників щодо оцінки фінансової стратегії підприємства. Побудована ієрархія оцінки фінансової стратегії підприємства. Запропоновано методичний підхід до оцінки фінансового результату підприємства.
В статье систематизированы подходы к трактовке сущности понятия «финансовая стратегия» и выделены основные признаки, в полной мере его конкретизирует. Определён перечень показателей в оценке финансовой стратегии предприятия. Построена иерархия оценки финансовой стратегии предприятия. Предложен методический подход к оценке финансового результата предприятия.
Article systematic approach to the interpretation of the essence of the concept of "financial strategy" and highlights the main features that fully specifies it. The list of indicators to assess the financial strategy of the company. Built hierarchy of assessing the financial strategy. The methodical approach to the assessment of financial results.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16641
Appears in Collections:Статті (Ф)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.