Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16709
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПилаєва Т. В.-
dc.date.accessioned2017-06-15T13:12:42Z-
dc.date.available2017-06-15T13:12:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПилаєва Т. В. Моделі організації дистанційного навчання в країнах Британської співдружності / Т. В.Пилаєва // Вісник Луганського національного університету ім. Т.Г.Шевченка. 2017, №1 (306) Ч.2 − С.158-167en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16709-
dc.description.abstractУ статті розглядаються та аналізуються найбільш відомі класифікації моделей дистанційного навчання. Встановлено, що різноманітність класифікацій пояснюється відмінністю вихідних критеріїв, які положено в основу таких класифікацій. Зроблено висновок, що особливістю сучасних моделей дистанційного навчання є кооперація університетів та утворення об’єднань університетів, які застосовують технології дистанційного навчанняen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectдистанційна освітаen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectмодель навчанняen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.titleМоделі організації дистанційного навчання в країнах Британської співдружностіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc378.410en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пилаєва.pdf251,09 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.