Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16709
Назва: | Моделі організації дистанційного навчання в країнах Британської співдружності |
Автори: | Пилаєва Т. В. |
Теми: | дистанційна освіта дистанційне навчання модель навчання вищий навчальний заклад |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Пилаєва Т. В. Моделі організації дистанційного навчання в країнах Британської співдружності / Т. В.Пилаєва // Вісник Луганського національного університету ім. Т.Г.Шевченка. 2017, №1 (306) Ч.2 − С.158-167 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються та аналізуються найбільш відомі класифікації моделей дистанційного навчання. Встановлено, що різноманітність класифікацій пояснюється відмінністю вихідних критеріїв, які положено в основу таких класифікацій. Зроблено висновок, що особливістю сучасних моделей дистанційного навчання є кооперація університетів та утворення об’єднань університетів, які застосовують технології дистанційного навчання |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16709 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пилаєва.pdf | 251,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.