Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16779
Назва: | Теоретико-практичні аспекти програмно-цільового проектування при управлінні вищим навчальним закладом |
Автори: | Почуєва О. О. |
Теми: | проектування вищий навчальний заклад моделювання метод проект |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | НПУ ім. М. П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Почуєва О. О. Теоретико-практичні аспекти програмно-цільового проектування при управлінні вищим навчальним закладом / О.О. Почуєва / Керівник нової української школи: світоглядно-професійні орієнтири : збірник наукових праць / В.П. Андрущенко (голова) В.П. Бех, О.В. Алейнікова, Л.М. Калініна, Н.В. Крохмаль, В.В. Олійник, О.М. Онацька, З.В. Рябова, Т.М. Сорочан, О.М. Топузов, Г.М. Торбін, Я. О. Чепуренко; МОН України, НАПН України, Асоціація керівників шкіл України, Нац. пед ун-т ім.. М.П. Драгованова. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. – С. 136–141. |
Короткий огляд (реферат): | В тезах розглянуті теоретико-практичні аспекти програмно-цільового проектування при управлінні вищим навчальним закладом. Визначено, що програмне управління полягає у підході до планування стратегій розвитку як до цілісної системи дій. В процесі програмного управління розкриває аспекти: вихідний стан системи, моделювання образу майбутнього, побудова плану дій щодо переходу на більш якісний рівень. Цільового підходу полягає у досягненні мети яка спрямована на розв’язання актуальних проблем навчального закладу. Цільове управління складається з декілька взаємопов’язаних між собою рівнів: визначення місії та формулювання генеральної мети; декомпозиція мети; вимірювання результатів. Представлена класифікація проектів та структура програмно-цільових проектів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16779 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.PDF | 1,41 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.