Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16805
Название: Approaches to Defining Students’ Information Literacy Level
Авторы: Urazova S. V.
Ключевые слова: information literacy
information communication technologies
information culture
data mining
information processing
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Urazova S. V. Approaches to Defining Students’ Information Literacy Level / S.V. Urazova // Pedagogika. Nowoczesne Badania Podstawowe I Stosowane, 29.04.2017 - 30.04.2017, Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», - 2017 – с. 53-57
Краткий осмотр (реферат): The notion of information literacy was studied and compared with the notion of information culture. Basic skills characteristic of the information literate person were distinguished. The role of information communication technologies (ICT) introduction as a means of obtaining and processing information necessary to form the information society was defined. The factors that can enhance students’ information literacy as well as facilitate its further diagnostics were determined and analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16805
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Уразова_Information Literacy.pdf317,55 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.