Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1684
Назва: ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ
Автори: Штонда Г. А.
Теми: збутова діяльність
стимулювання
життєвий цикл товару
реклама
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Штонда Г.А. Особливості стимулювання збутової діяльності підприємства на різних етапах життєвого циклу товару / Г.А. Штонда // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 129 - 131
Короткий огляд (реферат): Розглянуто такі поняття, як збутова діяльність та життєвий цикл товару, визначено головну мету збутової діяльності та важливість її стимулювання для підприємства, а також розкрито етапи життєвого циклу товару. Визначено цілі та методи стимулювання збутової діяльності в рамках кожного етапу життєвого циклу товару.
Рассмотрены такие понятия, как сбытовая деятельность и жизненный цикл товара, определена главная цель сбытовой деятельности и важность ее стимулирования для предприятия, а также раскрыты этапы жизненного цикла товара. Определены цели и методы стимулирования сбытовой деятельности в рамках каждого этапа жизненного цикла товара.
The concepts such as marketing activities and product life cycle, defined the main objective of marketing activities and the importance of incentives for the company, and discloses the product life cycle stages. The aims and methods of promoting sales activities within each phase of product life cycle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1684
Розташовується у зібраннях:№15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.