Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1689
Title: ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ НА ПРОДУКЦІЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Арцих М. Р.
Keywords: стимулювання збуту
попит
знижки
зниження цін
гарантії
конкурси
лотереї
демонстрація товару
зовнішня та Інтернет-реклама
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Арцих М.Р. Особливості стимулювання збуту на продукцію сільськогосподарських підприємств / М.Р. Арцих // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 135 - 137
Abstract: Розглянуто теоретичні основи стимулювання збуту та запропоновано комплекс заходів щодо стимулювання збуту на продукцію сільськогосподарських підприємств.
Рассмотрены теоретические основы стимулирования сбыта и предложен комплекс мероприятий по стимулированию сбыта на продукцию сельскохозяйственных предприятий.
Theoretical bases of sales promotion and the complex of actions for sales promotion on production of the agricultural enterprises was considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1689
Appears in Collections:№15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.